Nabušený Developer Diary 289

Jednou půlkou zadku jsem ještě na dovolené, ale tou druhou každý večer kontroluji novinky na netu. A nejinak tomu je i po dnešním vyčerpávajícím výletu. Mám vedle sebe kávu, moje holky sledují nějakou prapodivnou komedii v TV, a já se snažím na notebooku sepsat, co že nám to ten Jason naservíroval.

Určitě se jede na plné obrátky. Příští týden nás čeká aktualizace 4.603 (pokud se nic zásadního nepokazí). Tam nás (ale ne všechny) čeká dlouho očekávaný Sd.Kfz. 10/5 Flak 38 a tři letadla z 1. světové války pro Flying Circus: Volume II – SPAD VII , Pfalz D.XII a dvoumístný Airco DH.4. Na co se těším já? No přece na historickou kampaň STEEL BIRDS. Autorem je Alexander =BlackSix= Timoshkov. Považuji ho za jednoho z nejlepších tvůrců kampaní pro IL-2.

Jason nám předhodil i několik screenshotů z práce na západní mapě pro Flying Circus: Volume II. Na té pracuje Ugra Media. Když na to koukám, tak snad do toho prvoválečného cirkusu skočím taky. Vypadá to opravdu skvěle.

Další info je především o budoucích projektech. Jsou to vesměs zprávy dobré. Jde o novou funkci Complex Fuel Systems a přídavné nádrže. Vypadá to, že v příští aktualizaci budou zahrnuty přídavné nádrže a palivový systém na některé pozdní modely Bf-109 . Co nepotěší je to, že další letadla budou muset následovat v budoucích aktualizacích. Je to pochopitelné. Strojů v IL-2 není málo a bude potřeba všechny stroje dovybavit. A na to je potřeba lidi a finance. Nicméně pevně doufám, že se postupem času dočkáme komplexního palivového systému a přídavných nádrží u všech strojů. Držím jim palce.

Další nová funkce Air Marshal (moc tomu nerozumím) se testuje již několik týdnů a funguje. Ale jak Jason píše, před vydáním je třeba vyřešit některé chyby a problémy s designem. Air Marshal obsahuje spoustu položek souvisejících s GUI a je také připojen k multiplayeru, takže je složitější než jednoduchá funkce GUI.

Pokračuje i testování a práci na nové funkci AQM (Advanced Quick Missions). Ale počáteční testy odhalily některé problémy, které musí team IL-2 vyřešit. Systém AQM bude nakonec aplikován na všechny mapy. Nejprve bude vydán pro větší mapy a až poté aplikován i na ostatní. Plánované vydání je přibližně na podzim.

V režimu kariéry bude v příští aktualizaci 8 nových typů misí pro stíhací bombardéry. Skvělá zpráva!

Nové mraky – krásné, rozmanité a realistické. To je pro mě jedna z nejlepší zpráv. Tipuji si, že do projektu bude zapojen rowdyb00t, který je autorem modu „Realistic Clouds“. Než se však nové oblačnosti dočkáme, musí se zdokonalit technologická část. Jakmile bude co ukázat, určitě nám team IL-2 svoje dílo předvede v plné parádě.

Nadále se pracuje na V-1, P-51B/C, Me-410, Mosquito, Ar-234, B-26 (AI) a a Ugra Media ladí kokpit C-47

A na závěr. Jason začíná plánovat budoucí projekty, o kterých se pravděpodobně dozvíme koncem tohoto roku nebo začátkem příštího roku! Co to bude? Finsko? Murmansk? Nebo nakonec opravdu Tichomoří? Jsem napnutý jako struna.

Celý Developer Diary 289 je zde.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..