TFS Developer Update – říjen 2018

Říjnový Developer Update od Team Fusion Simulations má menší zpoždění Nicméně je konečně zde, a my se můžeme dozvědět zase něco málo ohledně vývoje.

V tomto měsíci TFS přijalo nového člena týmu. Pochází z New York a je to 3D modelář, který se podílel v minulosti na vytvoření 3D modelů pro IL-2 1946 mods. Projekt Tobruk není malá záležitost. Potřebuje další schopné lidi, kteří by mohli přispět svou šikovností a volným časem k vývoji. Pokud tedy máte zkušenosti s Blender nebo 3DMax, určitě neváhejte a kontaktujte TFS.

A jak pokračují práce dál? Všichni čekáme alespoň na malou ukázku mapy. Vypadá to však , že na první screenshoty nebo video si budeme muset ještě nějaký čas počkat:

I regret that I’m still unable to show you the new map. Work continues but given its importance, the team are understandably sensitive to me showing it too early. What I can say is that being newer to the map team, I had failed to comprehend how hilly parts of the North Africa coastal area actually are. I think there is going to be a lot of fun to be had flying and fighting at low level down the dry watercourses and valleys. Please bear with us on this one.

Na letadlech se postupně pracuje a jsou postupně importovány do enginu hry (viz. video na konci článku). Pořadí není vysloveně určeno. Pro přehled se podívejte zde.

Další vývoj AI je momentálně v interním testování a nadále se pracuje na aktualizace zvukových a vizuálních efektů. V závěru Říjnového Developer Update  je zodpovězeno několik dotazů, kde se mimo jiné dozvíme, že TF 5.0 od Ježíška očekávat nemůžeme. A tak na závěr alespoň video ukázka:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.